Jeg har ingen problemer med min nåværende helsetilstand
نوشته شده توسط : bartnnwdrak

Det ble tidligere rapportert om at lysken fra Billige Fotballdrakter Bayern München Lewan har behov for operasjoner. Bayern München Lewan sa at han ikke følte seg ukomfortabel for øyeblikket. Operasjonen skal gjennomføres i desember.

For sin fysiske tilstand sa Levan: Alt i min nåværende helsetilstand er veldig bra. Jeg følte ikke ubehag. Kirurgi kan skje etter slutten av første halvår. I desember vet jeg ikke den eksakte datoen.

Det siste spillet i Bayern første halvdel var 21. desember. Rapporten sa også at operasjonen kan gi Drakter Bayern München Lewan mer hviletid. Etter 11 seriekamper denne sesongen, Bayern Lewan har scoret 16 mål i ligaen.





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: